Politica de returnare
Toate produsele noastre se realizează doar pe baza de comandă astfel că ele nu sunt returnabile pentru un schimb sau restituire.
Dacă ați comandat un produs de pe www.chezmarieconfiserie.ro, iar la ridicare acesta nu corespunde descrierii și specificațiilor menționate pe site sau a detaliilor menționate de dumneavoastră în comandă, puteți refuza ridicarea produsului și veți primi banii integral înapoi.
Manufacturarea produselor influențează rezultatele.
Produsele regăsite în pozele prezente pe www.chezmarieconfiserie.ro sunt cu titlu de prezentare, decorul acestora este standard, existând posibilitatea de a se adauga accesorii în funcție de capacitatea www.chezmarieconfiserie.ro de realizare a cerințelor solicitate. În momentul comenzilor online puteți opta pentru decoruri personalizate care sunt confirmate ulterior de către operatorul www.chezmarieconfiserie.ro telefonic.
Fenomenul de condens al tortului care poate surveni în condiții de umiditate atmosferică ridicată, NU reprezintă un defect de realizare al tortului, el neputând fi prevenit în totalitate.
Pentru comenzi de torturi mai mari de 6 kg, se poate stabili o degustare a sortimentelor, în atelierul nostru. Pentru întâlnirea de degustare și consultanță, taxa este de 100 lei, valoare care va fi scăzută din factura finală. Din păcate, din motive de timp, nu se pot programa degustări pentru torturi mai mici de 6 kg.
Comenzile se înregistrează doar în urma achitării lor.
In cazul evenimentelor toate detaliile finale privind cantitatea dulciurilor, model, livrare etc, se comunica de către client prin email, cu minim 10 zile înainte de eveniment. Ulterior acestei date, comanda NU va mai putea fi modificată. Dacă plasați comanda cu mai puțin de 10 zile înainte de eveniment, detaliile transmise la achitarea ei, rămân finale.
Anularea comenzilor
Odată plasată și confirmată comanda, aceasta nu poate fi anulată deoarce lucrăm exclusiv pe baza comenzilor și un tort personalizat nu poate fi vândut către un alt client.
Clientul are obligația de a respecta data de ridicare/preluare a comenzii. Orice modificare cu privire la data de ridicare, poate fi realizată tefelonic sau mail la adresa office@chezmarieconfiserie.ro, cu o confirmare telefonică din partea laboratorului. În cazul în care clientul nu ridică produsul la dată stabilită și nu comunica telefonic modificarea, comanda se consideră onorată și încheiată.
Întrebări Suplimentare
Dacă ai nelămuriri, comenzi deosebite sau întrebări suplimentare, îți stăm la dispoziție oricând, via e-mail pe adresa office@chezmarieconfiserie.ro , sau pe whatsupp la numărul de telefon 0723 400 016 în intervalul orar 10:00-20:00.