Detalii și informații generale

Odată cu introducerea sistemului RO E-factura, vă rugăm să țineți cont de faptul că nu putem efectua modificări ale facturilor odată ce acestea au fost transmise în SPV. Avem rugămintea să luați în considerare acest aspect și să plasați comanda finală după ce stabiliți toate detaliile.

Deserturile Chez Marie Confiserie sunt realizate exclusiv cu ingrediente premium, frișcă, ciocolată belgiană, lapte, ouă, unt, zahăr de cocos, piuree-uri de fructe 100% naturale, fiind pregătite special pentru evenimentul dumneavoastră.

Porția recomandată de noi este de 160grame/invitat însă, uneori această greutate poate fi depășită, mai ales la torturi cu un decor complex.

Structura finală a tortului se stabilește în funcție de cantitatea comandată, putând exista diferențe de volum sau înălțime a nivelelor față de torturile prezentate în imagini.
Imaginile sunt cu titlu de prezentare. Toate decorurile sunt realizate manual, de aceea pot exista mici diferențe de aspect între torturi, acestea neputând fi reproduse identic.
Nu ne limităm la modelele disponibile pe website ci ne puteți trimite alt model de tort ales de dvs, verificăm cu echipa de decoratori posibilitatea realizării acestuia și revenim cu o cotație personalizată în funcție de complexitate.

Toate decorațiunile au la baza structuri de susținere (bețebețișoare de diverse mărimi și grosimi).
Majoritatea decorațiunilor sunt 100% comestibile, însă în funcție de mărimea și complexitatea acestora, există posibilitatea de a fi construite pe structuri de polistiren. 

În cazul în care produsele vor călători mai mult de 30 minute rugăm  menționați acest aspect la plasarea comenzii pentru a putea pregăti corect termic, deserturile.

Orice comandă plasată și confirmată  prin mesaj pe wapp, mail sau mesaj text NU poate fi anulată DAR aceasta poate suferi modicari ale datei de livrare DACĂ suntem anunțați cu cel puțin 6 zile calendaristice, înaintea datei stabilite inițialagreând împreună, detaliile unei noi date de pick up/ delivery în funcție de disponibilitate.

Lucrăm exclusiv pe bază de comandă iar detaliile stabilite cu fiecare client în parte, referitoare la compoziție, gramajul, decorul exterior, personalizarea acestuia și livrarea nu pot fi transferate către un nou client!

În eventualitatea modificării datei de producție a unei comenzi, ulterior stabilirii acesteiala cel mai târziu data inițial agreată, se va achita în totalitate factura/suma aferentă comenzii.

Fiecare factură emisă are un termen scadent de 2 zile și penalități de 0,1%/ zi din valoarea totală a acesteia, în cazul întârzierilor de plata.

Fiecare produs al atelierului nostru are termen de valabilitate 48 de ore, păstrat în condiții optime, 2-4 grade Celsius (exceptanad produsele framantatebiscuiți, mucenici, cozonaci, gogoși etc care necesită depozitarea la maxim 18-20 grade Celsius și au un termen de valabilitate de 48 ore), în ambalajul original.

Depozitarea și/sau transportul produselor în condiții improprii nu ne face răspunzători pentru eventualele modificări de gust/aspect/textură

Fenomenul de condens al produselor care poate surveni în condiții de umiditate atmosferică ridicată, NU reprezintă un defect de realizare al acestora, el neputând fi prevenit în totalitate.

Pachetul de candybar este propus numărului de persoane menționate de client, în urmă experienței noastre, fiind luate în considerare atât aspecte estetice cât și practice.

Pachetul de candybar poate fi personalizat atât din punctul de vedere al cantității dulciurilor cât și al integrării elementelor tematice carela cerere, pot fi personalizate.

Prețul acestora diferă în funcție de complexitate. Întrucât, realizarea acestora, implică de cele mai multe ori, un timp îndelungat de manoperă, este necesară confirmarea lor cu minim 2 săptămâni înainte de eveniment. 

Set up-ul (mix-ul de suporturi și decorațiuni) este creat în ziua evenimentului, de către echipa noastră.

Politica de facturare

Odată cu introducerea sistemului RO E-factura va rugam sa tineti cont de faptul ca nu putem efectua modificari ale facturilor odată ce acestea au fost transmise in SPV. Avem rugamintea sa luați in considerare acest aspect si sa plasați comanda finala după ce stabiliti toate detaliile.
Plata facturilor se face la data scadenta. Orice intarziere se penalizeaza cu 1% din valoarea facturii pentru fiecare zi de intarziere.
Comenzile plasate telefonic sau pe whatsapp se achita integral in avans prin transfer bancar in baza facturii sau la momentul livrarii/preluării comenzilor prin POS sau in Numerar. Avem rugămintea sa ne comunicati modalitatea de plata la momentul plasării comenzii.
Comenzile plasate pe site se achita prin intermediul platformei EUPLATESC. Facturile se emit imediat ce platforma confirma tranzacția si transfera incasarile in contul societatii noastre.